داستان و تریلر فیلم شوالیه‌ سبز ( The Green Knight ) : شوالیه‌ سبز اقتباسی تفننی از یک منظومه‌ خواهد بود که بایستی زمان دیدنش تمام حواستان را در اختیارش قرار دهید . این فیلم کابوسی مالیخولیایی‌ می باشد که داستان قرون وسطایی را جذاب‌تر‌از‌آنچه تفکر نمائید ، عرضه می‌کند . شوالیه‌ سبز از منتقدان امتیازات بسیار خوبی‌ گرفته است‌ . منتقدان روتن تومیتوز امتیاز‌ خوب‌ ۸۷% و منتقدان متاکریتیک امتیاز‌ ۸۵% را به این فیلم داده اند . IMDB این فیلم هم حدود ۷ از ۱۰ خواهد بود با ما همراه باشید در تو مووی

یک فیلم قشنگ ولی کم ستاره‌

The Green Knight کم و بیش ستاره‌ مشهوری ندارد‌ و نقش‌ اول‌ آن (گاوین) را هنرپیشه مورد بحث هندی الاصل (Dev Patel) که از فیلم پرآوازه میلیونر‌ زاغه‌ نشین چهره‌ شد ، بازی‌ می نماید . تماشاچی بدون‌تردید می‌تواند سرگذشت یک خطی‌ را در طول فیلم استنباط نماید ، منتها چیزی که بااهمیت خواهد بود بستر های باطنی فیلم است؛ رمز ها و قصه هایی که با پرداختی به نسبت‌ کم در بنیاد های حکایت گنجانده شده‌ اند و کارگردان می‌خواهد با هیپنوتیزم نمودن مخاطبش و ابداع فضای غیر قابل‌ اتکا برای او ، فیلمی ویژه خلق‌ نماید.

داستان و تریلر فیلم شوالیه‌ سبز

داستان و تریلر فیلم شوالیه‌ سبز

در شوالیه‌ سبز تنها فردی که معرفی‌ و پرداخت می گردد گاوین خواهد بود . کارگردان می‌خواهد که با کنار‌ زدن‌ دیگر نقش ها‌ او را در میانه دقت قرار بدهد و شنونده را درگیر‌ او سازد . ضرب شوالیه‌ سبز با توجه به جایگاه ، در برخی موارد سریع می گردد و بعضی دوران امکان‌پذیر است‌ کند‌ و نرم‌نرمک حرکت‌ بکند ، ولی این آهستگی دلیلی بر درماندگی نخواهد بود . از آنجایی که فیلم اثری کنایی خواهد بود کارگردان قصد دارد بعضی اوقات‌ مستمع را در اطلاعات فیلم غوطه ور سازد و مجال بسیاری را برای تعقل انجام‌دادن به او بدهد . ضرب و تمپو در فیلم‌های این چنینی هم می‌توانند مخاطره‌آمیز باشند و هم نجات‌بخش .

تریلر فیلم شوالیه سبز

خلاصه داستان

گاوین (Dev Patel) ، خواهرزاده شاهنشاه آرتور مشهور ، شخصی از خانواده‌ امپراطوری می باشد که تاکنون جز خوشی عمل دیگری انجام‌ نداده است‌ . در موقع به دنیا آمدن مسیح ، پادشاه آرتور (Sean Harris) از او می‌خواهد که داستانش را تشریح کند . منتها گاوین که تاکنون اصلاً دلاوری‌ از خودش ارائه نداده شرمگین می گردد . در همین زمان مادر گاوین (Sarita Choudhury) که ساحره‌ای توانا می باشد برای اینکه فرزندش را به ارزش برساند و او را به عنوان خلافت برای آرتور به دیگران بشناساند ، جادویی را ترتیب‌ می‌دهد و شوالیه‌ « نیمه‌ درخت‌ » را به ضیافت شاه می‌فرستد . شوالیه‌ سبز از حاضران می‌خواهد که ضربتی بر او وارد کنند .

داستان و تریلر فیلم شوالیه‌ سبز

داستان و تریلر فیلم شوالیه‌ سبز

گاوین راغب می گردد و سر او را از تن جدا‌ می نماید ، ولی پس از مدتی این شوالیه‌ زنده خواهد شد و با گاوین یک بازی‌ را آغاز می نماید و بنا‌ می گردد که گاوین سال دیگر و در موقع به دنیا آوردن مسیح به ملاقات او برود تا شوالیه‌ سبز به او ضربه‌ای بزند . شوالیه‌ سبز قصه‌ای ویژه خواهد داشت و همانند دیگر آثار‌ نبردآزمایی و جنگجویی پیش‌ نمی‌رود . شما زمان نگریستن این فیلم نباید چشم‌داشت کارزار های فیزیکی و استراتژی های رایج را داشته باشید؛ برای‌اینکه این داستان تنها یک جنگاور داراست و آن هم مبارزی خواهد بود که می‌خواهد تازه‌پا‌ به رقابت بگذارد .

داستان و تریلر فیلم شوالیه‌ سبز

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *