معرفی‌ و نقد فیلم سار‌ starling 2021

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۲ سال پیش
  • 0
معرفی‌ و نقد فیلم starling

معرفی‌ و نقد فیلم starling : فیلم درام‌ سار‌ داستانی از یک زوجی می باشد که اوقات دشواری را سپری می کنند . لیلی شخصیت‌ حقیقی قصه شکست سنگینی‌ می‌خورد . او در حال‌ پیدا کردن روشی برای اصلاح زندگی و رابطه‌ عاطفی خودش می باشد . در هنگام این مشغله فکری که او خواهد داشت پرنده‌ای ریز (سار) پدیدار می گردد . این پرنده در بوستان او آشیانه ساخته‌ است‌ . سار‌ کوچک‌ با لیلی گلاویز می گردد ، به او هجوم می آورد و لیلی مجروح می گردد . جنگ میان او و پرنده کوچک‌ فرصتی نو برای لیلی خلق می سازد . فرصتی که خود را کامل تر بشناسد و یک بار دیگر عشق‌ را در وجودش نمایان سازد همراه ما باشید‌ در تو مووی

فیلم سار‌ 2021 قصه ای شگفت‌آور از زوجی خواهد بود که به تازگی‌ نوزاد‌ متولد‌ نشده خودشان را از دست می‌دهند . کارگردانی این فیلم بی‌همتا به وسیله تئودور ملفی اجراشده‌ است‌ . فیلمنامه این فیلم را مت هریس نوشته‌ است‌ و در خلق این فیلم زیبا نقش‌ با اهمیتی داشته است‌ . به صورت عام فضای فیلم درام و سوزناک خواهد بود . بیش از آنکه بیننده را جذب‌ منش های قصه بکند او را تحت‌ تاثیر‌ فضای اندوهگین آن قرار می‌دهد . در واقع نظرات منفی که به این فیلم داده شده است ، سوا از بازیگران ماهر آن فضای اندوهگین آن خواهد بود .

معرفی‌ و نقد فیلم starling

معرفی‌ و نقد فیلم starling

بینندگان این فیلم در نخستین تریلر آن از این حجم‌ از انرژی منفی مایوس شدند . مساله شگفت آور این خواهد بود که بینندگان انتظار داشتند برحسب نوع‌ بازیگران گزینش شده‌ ، فیلم یک نمایشنامه طنزآمیز باشد‌ . ولی رخدادهایی که در داستان فیلم اتفاق می‌افتد کاملا مخالف توقع بیننده خواهد بود . شما امکان‌پذیر خواهد بود که با این فیلم حس همدردی‌ بکنید . در بخش هایی از آن حتی گریه کنید و یا تبسم کنید . در هر حالت رنج از دست دادن‌ یک کودک خیلی مورد ناراحت کننده ای خواهد بود که بازیگران خیلی خوب آن را به نمایش‌ در آورده‌اند . این کارگردان این رنج بزرگ را به صراحت نمایان ساخته است . ولی با این وجود قصد داشته تا نشان‌ دهد‌ که پس از این قضیه زندگی به انتها نمی‌رسد .

معرفی‌ و نقد فیلم starling

معرفی‌ و نقد فیلم starling

این طور به نظر‌ می‌رسد که کارگردان بیشتر‌ تمرکز‌ خودش را به روی تحت تاثیر‌ قرار دادن‌ بیننده گذاشته است‌ . فیلم سار‌ 2021 را می‌توان درامی اسم گذاشت که به دور‌ از حاشیه ها تهیه گشته است‌ . گویی توقع بینندگان این خواهد بود که به‌چه‌نحو یک زوج‌ با هم ، با رنج از دست دادن‌ نوزادشان کنار‌ می‌آیند . منتها در این قصه هر کدام متمایز برخورد‌ می‌کنند .

معرفی‌ و نقد فیلم starling

معرفی‌ و نقد فیلم starling

این اثر‌ بی‌همتا به وسیله شرکت نتفلیکس در 24 سپتامبر به نمایش همگانی درآمد . از بازیگران فیلم سار‌ 2021 می‌توان به : ملیسا مکارتی در نقش‌ لیلی مینارد ، اسکات مکارتر در نقش‌ رالف و کوین کلاین در نقش‌ لَری اشاره‌ نمود که در کنار هم در این فیلم زیبا هنرنمایی کرده اند . فیلم سار 2021 توانسته است‌ در رسانه IMDB نمره 7 از 10 را کسب نماید .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *