معرفی فیلم CODA 2021

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • 0

معرفی فیلم CODA 2021 : این فیلم یک نمایشنامه فامیلی تولید آمریکاست که قصه آن روی زندگی یک خانواده‌ ناشنوا‌ با کودکی شنوا‌ تمرکز‌ خواهد داشت . برای آشنایی زیادتر با فیلم سینمایی کودا با ما همراه باشید در تو مووی

فیلم CODA 2021 یک اثر‌ درام‌ -کمدی آمریکایی به نویسندگی‌ و کارگردانی سیان هدر‌ (Sian Heder) می باشد . کودا به کودک شنوای یک خانواده‌ کر گفته‌ می گردد و قصه این فیلم زیبا هم دقیقا درخصوص یکی از همین اشخاص خواهد بود . این فیلم درواقع نوسازی یک فیلم فرانسوی به اسم La Famille Bélier تولید سال 2014 می باشد که با اریک لارتیگا (Éric Lartigau) کارگردانی گشته بود‌ . هر دوی این فیلم‌ها در گونه روایتشان مانند فیلم آلمانی Beyond Silence تولید سال 1996 می باشند .

معرفی فیلم CODA 2021

معرفی فیلم CODA 2021

در ویدیوی زیر‌ قادر خواهید بود « تریلر فیلم CODA 2021 با زیرنویس ایرانی » را نظاره نمائید تا با صحن و قصه آن افزون‌تر آشنا‌ شوید .

 

فیلم سینمایی کودا برای نخستین مرتبه در تاریخ‌ 28 ژانویه 2021 (9 بهمن 1399) در فستیوال فیلم ساندنس به عرضه درآمد‌ . شرکت اپل همگی حقوق‌ پخش فیلم را خرید نمود و در نهایت این اثر‌ در تاریخ‌ 13 آگوست 2021 برابر‌ با 22 مرداد 1400 با سرویس‌ Apple TV+ ارائه شد .

داستان فیلم سینمایی کودا

پیش از دریافت فیلم کودا قادر خواهید بود خلاصه‌ای کم از این فیلم بخوانید . حکایت فیلم CODA 2021 درمورد خانواده‌ای کر می باشد که تنها دختر‌ کوچکشان شنواست . روبی دختری نوجوان‌ می باشد که به همراه بابا ، مامان و داداش ناشنوایش زندگی می نماید . بابا و برادر‌ روبی به شغل ماهیگیری سرگرم می باشند و روبی هم به سبب مشکل‌ ناشنوایی آنها ، گهگاه همراهی‌شان می نماید .

روبی در تمام عمرش مجبور می باشد تا به عنوان تنها عضو‌ شنوای خانواده‌ بار‌ گرانی را روی دوش‌ بکشد . او همیشه مضطرب این مساله خواهد بود که به واسطه‌ کر بودن‌ خانواده‌اش از آنها سواستفاده‌ای بشود یا مورد‌ مسخره دیگران قرار بگیرند . با این حال‌ روبی هم به عنوان یک نوجوان‌ تعلقات ویژه خودش را دارا است که همین مبحث باز منتهی به آشفتگی هایی در زندگی خانوادگی‌اش می گردد .

معرفی فیلم CODA 2021

معرفی فیلم CODA 2021

سرمایه‌گذاران فیلم سینمایی کودا تاکید داشتند از هنرپیشگانی ناشنوا‌ برای نقش‌‌ اصلی‌ داستان بکارگیری کنند . نخستین بازیگری که تعیین شد مارلی متلین (Marlee Matlin) بود‌ . برای بازیگران ناشنوا‌ تیمی از مترجمان زبان اشاره‌ استخدام گشته بودند تا بتوانند ارشاد های ضروری را در انتخاب این بازیگران قرار دهند . به اضافه اینکه پیش از تعیین امیلیا جونز (Emilia Jones) به عنوان فرد شنوای خانواده‌ ، از صدها دختر جوان تست‌ گرفته شد . جونز برای بازی در این نقش‌ 9 ماه پیش از شروع فیلمبرداری ، آغاز به آموزش زبان اشاره‌ نمود .

معرفی فیلم CODA 2021

معرفی فیلم CODA 2021

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *