فیلم سیندرلا 2021 منتشر شد | تریلر ، تاریخ اکران و بازیگران

فیلم سیندرلا 2021 فیلمی موزیکال است که در سال 2021 منتشر می‌شود. اگر طرفدار فیلم‌های کمدی رمانتیک هستید، در این مقاله با معرفی فیلم سیندرلا ۲۰۲۱ همراه ما باشید.

فیلم سیندرلا 2021 یک اثر کمدی، عاشقانه و موزیکال آمریکایی است که به نویسندگی و کارگردانی کی کانن (Kay Cannon) و براساس افسانه‌ای قدیمی به همین نام ساخته می‌شود. این فیلم قرار است در تابستان سال 2021 اکران شود. در این مقاله از تو مووی به بررسی فیلم سیندرلا ۲۰۲۱ و اخبار مربوط به این عنوان می‌پردازیم. تیزر فیلم سیندرلا ۲۰۲۱ را تماشا می‌کنیم. مروری بر داستان فیلم cinderella 2021، که نسخه مدرن شده افسانه سیندرلا است، خواهیم داشت. با بازیگران فیلم آشنا می‌شویم و پی می‌بریم که بازیگر نقش شاهزاده در فیلم سیندرلا 2021 کیست.

تاریخ اکران فیلم سیندرلا 2021

جدیدترین تاریخ اکران فیلم سیندرلا، 3 سپتامبر 2021 (12 شهریور 1400) مشخص شده است. این فیلم که تا پیش از این قرار بود توسط شرکت سونی در سینماها اکران شود، تا 1 ماه دیگر در سرویس آمازون پرایم ویدئو در دسترس علاقمندان به لایو اکشن سیندرلا 2021 قرار خواهد گرفت.

کمپانی سونی برنامه‌ریزی کرده بود که فیلم را در 5 فوریه 2021 (17 بهمن 99) روانه سینماها کند. اوایل ژانویه 2021 بود که تاریخ اکران فیلم سینمایی سیندرلا ۲۰۲۱ به دلیل شیوع کووید-19 به تعویق افتاد و 16 جولای (25 تیر 1400) به عنوان تاریخ جدید اکران فیلم، تایید شد. 2 ماه پیش از اکران، یعنی در ماه می، کمپانی سونی اعلام کرد از اکران فیلم سیندرلا ۲۰۲۱ منصرف شده و حق پخش فیلم را به آمازون استودیوز فروخته است.

تریلر فیلم سیندرلا 2021

در ویدیوی زیر اولین «تریلر فیلم سیندرلا 2021» را تماشا کنید:

داستان فیلم سیندرلا 2021

همه ما داستان سیندرلا را شنیده‌ایم. داستان فیلم سیندرلا ۲۰۲۱ همین قصه اصلی را با پیچیدگی‌هایی غیرمنتظره روایت می‌کند. در واقع در مورد این اثر و داستان آن، اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر باشیم تا سازندگان اخبار بیشتری منتشر کنند.

در داستان اصلی سیندرلا قصه دختر جوانی روایت می‌شود که پس از مرگ پدرش با نامادری ظالم خود و دخترانش زندگی می‌کند. او زندگی بسیار سختی دارد و با او بدرفتاری می‌شود. سیندرلا قلب پاکی دارد و با همه به مهربانی رفتار می‌کند. او از اعماق قلب خود باور دارد که روزی شرایطش تغییر خواهد کرد و خوشبخت خواهد شد.

فیلم سیندرلا 2021

فیلم سیندرلا 2021

در همین زمان در کاخ سلطنتی، پادشاه از اینکه پسرش، پرنس، هنوز ازدواج نکرده بسیار ناراحت است. او برای یافتن همسری مناسب برای شاهزاده جشنی را ترتیب می‌دهد و از همه دختران واجد شرایط ازدواج دعوت می‌کند. با دریافت اطلاع از جشن، نامادری سیندرلا با ترفندی مانع رفتن او به جشن می‌شود.

سیندرلای دلشکسته با اشک به سمت باغ می‌رود، جایی که مادرخوانده افسانه‌ای (فرشته نگهبان) او پیش او ظاهر می‌شود. مادرخوانده او را برای جشن آماده می‌کند و به او هشدار می‌دهد که تا قبل از نیمه شب بازگردد.

فیلم سیندرلا 2021

فیلم سیندرلا 2021

شاهزاده هر دختری که در جشن است را رد می‌کند تا اینکه سیندرلا را می‌بیند و قبول می‌کند با او برقصد. این دو عاشق هم می‌شوند و برای گردش در باغ‌های قلعه با هم بیرون می‌روند. ناگهان سیندرلا می‌شنود که ساعت نیمه شب شروع به زنگ زدن کرده است و فرار می‌کند. وقتی قلعه را ترک می‌کند، یکی از کفش‌های شیشه‌ای از پاهایش می‌افتد.

شاهزاده دستور می‌هد تمام دختران حاضر در جشن کفش جا مانده را امتحان کنند تا بتواند سیندرلا را پیدا کند. در نهایت علیرغم تمام سختی‌ها و ممانعت نامادری سیندرلا پرنس او را پیدا می‌کند و با او ازدواج می‌کند.

از تیزر فیلم سیندرلا ۲۰۲۱ اینطور برداشت می‌شود که این فیلم عناصر فمنیستی زیادی خواهد داشت و نشان می‌دهد که سیندرلا باید برای تغییر شرایطش فقط روی خودش حساب کند و منتظر یک شاهزاده سوار بر اسب سفید نباشد.

بازیگران فیلم سیندرلا ۲۰۲۱

ما سیندرلا را فردی مهربان دیده‌ایم که علی رغم اینکه قربانی سواستفاده و بی‌توجهی شده است، با مردم با مهربانی رفتار می‌کند. استفاده از مفهوم فمنیسم در هر فیلمی با بازیگر اصلی زن به عنوان استاندارد در نظر گرفته می‌شود، به ویژه این اقتباس‌های جدید از داستان‌های افسانه‌ای که سعی دارند فراتر از روش‌های معمول ما برای ترسیم این شخصیت‌ها باشند.

عناصر فمینیستی در شخصیت سیندرلا وجود دارد و مهربانی او در مقابل ظلم و ستم کاری بسیار الهام بخش است. در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران فیلم سیندرلا 2021 خواهیم داشت.

کامیلا کبیو در نقش سیندرلا

فیلم سیندرلا 2021

فیلم سیندرلا 2021

کامیلا کبیو (Camila Cabello) متولد 3 مارس 1997 مصادف با 13 اسفند 1375 است. این خواننده و ترانه سرای کوبایی آمریکایی به عنوان عضوی از گروه دختران Fifth Harmony که در سال 2012 در برنامه‌ استعدادیابی The X Factor در آمریکا تشکیل شد، به شهرت رسید. این گروه با امضای قرارداد مشترک ضبط با کمپانی‌های Syco Music و Epic Records کار خود را آغاز کرد.

کامیلا در حالی که هنوز در گروه Fifth Harmony بود، با انتشار آهنگ‌های I Know What You Did Last Summer با شان مندز (Shawn Mendes) و Bad Things با مشین گان کلی (Machine Gun Kelly)، خود را به عنوان یک هنرمند مستقل معرفی کرد. پس از ترک گروهش در اواخر سال 2016، کبیو چندین همکاری موفق دیگر داشت؛ از جمله آهنگ Hey Ma ساخته پیتبول (Pitbull) و جی بالوین (J Balvin) برای موسیقی متن فیلم The Fate of the Furious. او اولین آهنگ خود به نام Crying in the Club را به عنوان یک هنرمند مستقل منتشر کرد.

اولین آلبوم استودیویی کامیلا با نام Camila که در سال 2018 منتشر شد، مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. دومین آلبوم استودیویی وی Romance بود که در سال 2019 عرضه شد. کبیو قرار است در اقتباس سینمایی سیندرلا محصول 2021 برای سونی پیکچرز بازی کند.

او در دوران کار حرفه‌ای خود جوایز بسیاری از جمله دو جایزه گرمی لاتین، پنج جایزه موسیقی آمریکا و یک جایزه موسیقی بیلبورد را از آن خود کرده است. وی همچنین سه بار نامزد دریافت جایزه گرمی شده است.

ایدینا منزل در نقش ویوین، نامادری سیندرلا

فیلم سیندرلا 2021

فیلم سیندرلا 2021

ایدینا منزل (Idina Menzel) بازیگر و ترانه سرا و خواننده آمریکایی، متولد 30 مه 1971 مصادف با 9 خرداد 1350 است. او سه بار نامزد دریافت جایزه تونی و یک بار برنده شده است. منزل به دلیل صدای قدرتمند و تکنیک خوانندگی خاص خود شناخته شده است. او با موفقیت در تئاتر، سینما، تلویزیون و موسیقی به عنوان یکی از پرکارترین اجراکنندگان برادوی در نسل خود شناخته می‌شود.

منزل برای اولین بار هنگامی که در نقش مورین جانسون (Maureen Johnson) در نمایشی موزیکال به نام Rent در برادوی به روی صحنه رفت، خود را به عنوان بازیگر تئاتر مطرح کرد. او در سال 2003، نقش الفابا ثروپ (Elphaba Thropp) را در نمایشی موزیکال در برادوی به نام Wicked بازی کرد. این اجرا مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

وی تا سال 2006 چند بار دیگر این نقش را در آثار نمایشی تئاتر West End از این نمایش موزیکال بازی می‌کرد. منزل در سال 2014 با نقش الیزابت وان (Elizabeth Vaughan) در نمایش موزیکال If/Then به برادوی بازگشت. او در همین سال آلبوم موفقی به نام Holiday Wishes را نیز منتشر کرد.

اوایل دهه 2000، با موفقیت ایدینا در تلویزیون همراه بود. منزل برای بازی در نقش شلبی کورکوران (Shelby Corcoran) در سریال تلویزیونی Glee از 2010 تا 2013 شناخته شده است.

وی همچنین صداپیشگی ملکه السا (Queen Elsa) را ​​در فیلم انیمیشن منجمد (Frozen) در سال 2013 محصول دیزنی برعهده داشت. او در این انیمیشن آهنگ Let It Go را نیز خوانده که برای آن برنده جایزه اسکار و گرمی شده است. در سال 2019، منزل صداپیشگی ملکه السا را در Frozen II نیز تکرار کرد. او قرار است در فیلم سیندرلا 2021 بازی کند.

بیلی پورتر در نقش جی شگفت‌انگیز، مادر/پدر خوانده افسانه ای

فیلم سیندرلا 2021

فیلم سیندرلا 2021

بیلی پورتر (Billy Porter) بازیگر و خواننده آمریکایی، متولد 21 سپتامبر 1969 برابر با 30 شهریور 1348 است. وی در کلاس‌های تئاتر موزیکال در مدرسه تئاتر و هنرهای نمایشی پیتسبورگ شرکت داشت. او از دانشکده هنرهای نمایشی دانشگاه کارنگی ملون فارغ‌التحصیل شد. وی قبل از شروع کار مستقل به عنوان خواننده و بازیگر با اجرا در برادوی به شهرت رسید.

پورتر برای بازی در نقش لولا (Lola) در نمایش Kinky Boots در سال 2013 برنده جایزه تونی شد. او این نقش را به خاطر نشان دادن جنبه زنانه خود برای مقابله با تعریف سنتی و نادرست مردانگی تحسین می‌کند. در سال 2014، پورتر برنده جایزه گرمی بهترین آلبوم تئاتر موزیکال برای Kinky Boots شد.

او در حال حاضر در مجموعه تلویزیونی Pose بازی می‌کند. او در سال 2019 برای بازی در این سریال نامزد جایزه گلدن گلوب و برنده جایزه امی (Primetime Emmy Award) برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است. او اولین مرد سیاه پوست همجنسگرا است که نامزد و برنده این جایزه می‌شود. پورتر در لیست 100 فرد تاثیرگذار مجله تایم در سال 2020 قرار دارد. او قرار است در فیلم سیندرلا 2021 بازی کند.

سایر بازیگران فیلم سیندرلا ۲۰۲۱ عبارتند از:

نیکولاس گلیتزین (Nicholas Galitzine) در نقش پرنس رابرت
پیرس برازنان (Pierce Brosnan) در نقش شاه روئن
مینی درایور (Minnie Driver) در نقش ملکه بئاتریس
مدی بیلیو (Maddie Baillio) در نقش خواهر ناتنی سیندرلا
شارلوت اسپنسر (Charlotte Spencer) در نقش خواهر ناتنی سیندرلا
جان مولانی (John Mulaney) در نقش جان-موش و خدمتکار
جیمز کوردن (James Corden) در نقش جیمز-موش و خدمتکار
رومش رنگناتان (Romesh Ranganathan) در نقش رومش-موش و خدمتکار

کلام آخر

فیلم Cinderella 2021 قرار است یک اجرای موزیکال مدرن از داستانی افسانه‌ای و کاملاً سنتی باشد. همه ما در انتظار هستیم تا بار دیگر سیندرلای‌ محبوبمان را در این فیلم ببینیم و داستان جذابی را شاهد باشیم.

در این مقاله با معرفی فیلم سینمایی سیندرلا ۲۰۲۱ همراه شما بودیم و بازیگران آن را معرفی کردیم. اکنون که تریلر فیلم سینمایی Cinderella 2021 را دیدیم و تا حدودی با فضای فیلم آشنا شدیم، نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ در مورد بازیگران فیلم Cinderella 2021 و نقش آنان چه فکر می‌کنید؟ نظر شما درباره ایجاد تغییرات در داستان اصلی سیندرلا در این فیلم چیست؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

1 نظر در حال حاضر

  1. عالی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *