بهترین فیلم های کره‌ ای 2021

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۲ سال پیش
  • 0

بهترین فیلم های کره‌ ای 2021 ؛ فیلم کره‌ای تازه چی ببینیم ؟ در این پست در تو مووی تصمیم داریم عالی ترین فیلمهای کره‌ ای 2021 را به شما معرفی‌ کنیم که نگاه کردن آنها برای همه‌ی علاقه مندان فیلم های کره ای ضروری خواهد بود !

به این دلیل که فیلم برداری خیلی از فیلمهای کره‌ ای سال 2020 به تاخیر افتاد ، در سال نو شاهد‌ عالی ترین فیلمهای کره‌ ای 2021 می باشیم . خوشبختانه گوناگونی در ژانرهای فیلم‌های کره‌ای سبب گشته شما به خاطرجمعی فیلم مورد‌ علاقه‌ی خودتان را مشاهده نمائید . در امتداد ، ما به توضیح جدیدترین فیلمهای کره‌ ای در سال 2021 در ژانرهای گوناگون خواهیم پرداخت .

سال 2021 میلادی همچنین سرانجام شروع شد و از حالا مبحث عالی ترین فیلمهای 2021 سال نقل‌ مجالس خواهد بود‌ . برای من اکران بلک ویدو به عنوان عالی ترین فیلمهای مارول در سال 2021 و بلکه از جمله تاپ ترین فیلمهای اکشن 2021 اولویت‌ بسیاری خواهد داشت . اگرچه که مارول در سال اخیر با وصول به فاز چهارم سرگذشت های خود‌ ما را با تعداد زیادی مجموعه در لیست عالی ترین مجموعه های 2021 از جمله شی ‌هالک‌ و وانداویژن همچنین فراهم میکند . ولی قطعا این سریال‌ها به پای خوب ترین مجموعه های نتفلیکس در سال 2021 نخواهد رسید‌ .

در این بین عالی ترین فیلمهای علمی تخیلی‌ 2021 همچنین طرفداران ویژه خود‌ را دارند . منتها ژانر ترس با بیمناک ترین فیلمهای 2021 از جمله مهمترین و در واقع پرطرفدارترین ژانرهاست . امروز منتها تصمیم داریم به یک قسمت جذاب‌ در لیست فیلمهای سال بپردازیم که باآنکه طرفداران پابرجا و معلومی نخواهد داشت ولی طرفداران ویژه خودش را خواهد داشت .

سینمای کره‌ در بین آن گروه از فیلم بازان که نگرش مخصوص و متعددی به سینما دارند شکوه ویژه ای خواهد داشت . امسال سینمای کره‌ افزون بر دیگر ژانرها بعضی از تاپ ترین فیلمهای خنده‌دار 2021 و حتی عالی ترین فیلمهای عاشقانه 2021 را برای ما به رهاورد آورده است‌ . منتها عالی ترین های امسال در سینمای کره‌ را در امتداد نظارت خواهیم کرد .

1- پیغام؛ خودم را اخراج‌ نمی‌کنم (Dispatch ; I Don’t Fire Myself)

تاریخ اکران : 28 ژانویه
ژانر : درام‌
کارگردان : لی ته گیوم (Lee Tae Gyeom)
بازیگران : یودا این (Yoo Da In) ، اوه جونگ سه (Oh Jung Se)
در این فیلم که از جدیدترین و عالی ترین فیلمهای کره‌ ای 2021 می باشد ، جونگ اون (Jeong Eun) اداره کننده فنی شرکتی خواهد بود که در آن تبعیض‌ جنسیتی بی‌شمار خواهد بود . در حالی‌ که او انتظارکش معین‌سازی سمت‌ خودش خواهد بود ، برای کار‌ با یک مقاطعه‌کار اعزام‌ می گردد . از طرفی ، کمپانی سعی می نماید تا با آزردن او و فشار‌ آوردن‌ به او ، او را مجبور به کناره‌گیری نماید . اگر چه جونگ اون قصد دارد که صبر نماید تا به دفتر مرکزی‌ برگردد . از طرفی کار‌ نمودن با یک مقاطعه‌کار در برج‌‌های‌ کلان هم برای او بحران برانگیز خواهد بود و نمی‌تواند به سادگی خودش را با وضعیت شغلی انطباق بدهد . با این احوال ، او موقع کار‌ نمودن با مقاطعه‌کار چیز‌های‌ فراوانی فرا خواهد گرفت و کارگران همچنین اندک‌اندک آغاز به پذیرفتن او می‌کنند .

بهترین فیلم های کره‌ ای 2021

بهترین فیلم های کره‌ ای 2021

 

2- سه خواهر (three Sisters)

تاریخ اکران : ژانویه
ژانر : درام‌
کارگردان : لی سونگ وون (Lee Seung Won)
بازیگران : مون سوری‌ (Moon So Ri) ، جانگ یون جو (Jang Yoon Ju) ، کیم سان‌ یونگ (Kim Sun Young) ، جو هان چول‌ (Jo Han Chul) کیم گا‌هی‌ (Kim Ga Hee)
قصه این فیلم که یکی از جدیدترین فیلمهای کره‌ ای در سال 2021 خواهد بود ، درباره‌ی زندگی سه خواهر می باشد که هرکدام به روش خودشان زندگی می گذرانند . اگر چه خاطراتی وجود خواهد داشت که همگی را متعجب می نماید .

بهترین فیلم های کره‌ ای 2021

بهترین فیلم های کره‌ ای 2021

 

3- تنها در سئول (Single in Seoul )

تاریخ اکران : 2021
ژانر : درام‌ ، ملودرام
کارگردان : پارک‌ بوم‌ سو (Park Bum Soo)
بازیگران : لی دونگ ووک (Lee Dong Wook) ، لی می دو (Lee Mi Do) ، ایم سو جونگ (Im Soo Jung) ، لی سانگ یی (Lee Sang Yi) ، جانگ هیون سونگ (Jang Hyun Sung)
« تنها در سئول » یک فیلم کره‌ ای تازه 2021 خواهد بود که قصه دو شخص کاملا متمایز را شرح می دهد که از راه مقاله‌ای درباره‌ی زندگی مجردی‌ با یکدیگر رفیق می‌شوند . در این فیلم ، لی دونگ ووک (در نقش‌ پارک‌ یونگ هو) پسری با اعتماد به نفس و پراحساس خواهد بود که کاملا از زندگی مجردی‌ خودش کیف می‌برد . به اضافه او یک سخنران مطلوب می باشد که 300 هزار‌ آدم دنبال کننده داراست . ایم سو جونگ هم (در نقش‌ جو هیون جین) ارشد‌ پارک‌ یونگ هو و سردبیر مجموعه‌ای بر بستر عنوان « تنها در شهر‌ » خواهد بود .

بهترین فیلم های کره‌ ای 2021

بهترین فیلم های کره‌ ای 2021

 

4- روزهای سبز (Days of Green)

تاریخ اکران : 5 مه 201
ژانر : عاشقانه ، ملودرام
بازیگران : لی سول (Lee Seol) ، کیم جین یوپ (Kim Jin Yeop)
روزهای سبز یک فیلم کره‌ ای تازه 2021 خواهد بود که حکایت یک مرد‌ جوان‌ را نقل می نماید که از راه رانندگی تاکسی به دشواری روزگار می گذراند و از سویی ، رباخوارها پیگیر او می باشند . سوی دیگر حکایت ، بانو جوانی خواهد بود که تازه‌ از تشریفات خاکسپاری بابا خودش بیرون‌ آمده است‌ . « روز‌های‌ سبز » درباره‌ی یک مسافرت ناخودآگاه خواهد بود که این دو بیگانه به‌اتفاق می‌روند . در هنگام این مسافرت ، سازگاری‌ این دو منش تواماً زیادتر می گردد و همینطور راهی که در مسافرت سپری می‌کنند ، به جا‌های‌ خوبی‌ می رسد .

بهترین فیلم های کره‌ ای 2021

بهترین فیلم های کره‌ ای 2021

 

5- مردان زیبا (Pretty Men)

تاریخ اکران : ژانویه 2021
ژانر : خنده‌دار ، عاشقانه
نویسنده : لی بیونگ هان (Lee Byung Hun)
بازیگران : هوانگ جون یون (Hwang Jung Yoon) ، شین مین‌ جه (Shin Min Jae) ، لی جین ری (Lee Jin Ri) ، هونگها نا ایم (Hong Ha Na Im)
« مردان قشنگ » یکی از عالی ترین فیلمهای کره‌ ای 2021 خواهد بود که در آن ، کی سونگ یک مرد‌ طلاق‌گرفته خواهد بود . خانم او با یک انسان بافرهنگ عروسی کرده است‌ . کی سونگ یک پدر‌ دردسر‌ ساز‌ و یک دختر‌ به اسم جین جو داراست که در حال‌ طی کردن اوقات بلوغ‌ خودش خواهد بود . کی سونگ تمایل داراست که با خانم سابق خودش مجدداً عروسی بکند و به عنوان یک خانواده‌ در یک منزل کلان زندگی کنند . تا روزی که کی سونگ ، یک زن پرسنل بانک به اسم ایل‌ یونگ را مشاهده می نماید و نظرش عوض‌ خواهد شد.

بهترین فیلم های کره‌ ای 2021

بهترین فیلم های کره‌ ای 2021

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *