اولین تریلر رسمی فیلم Mortal Kombat منتشر شد!

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • 0
اولین تریلر رسمی فیلم Mortal Kombat منتشر شد!

نوع فیلم: سینمایی

محصول: آمریکا

IMDB امتیاز : 10/00

ژانر: اکشن, ماجراجویی, فانتزی

زبان: زبان اصلی + با زیرنویس فارسی همراه

کیفیت:  1080p – 720p – 480p

کارگردان: Simon McQuoid

بازیگران: Josh Lawson, Jessica McNamee, Hiroyuki Sanada

خلاصه داستانجنگنده MMA کول یانگ به دنبال بزرگترین قهرمانان زمین است تا در نبردی پر از خطر برای جهان در برابر دشمنان Outworld بایستد برای ادامه داستان با ما باشید در 2 مووی

 

اولین تریلر رسمی فیلم Mortal Kombat منتشر شد!

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام کمپانی وارنر برادرز از اولین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار ‘’Mortal Kombat’’ رونمایی کرده است. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، این فیلم نیز در کنار سایر آثار این کمپانی هم‌زمان با اکران در سالن‌های سینما، از طریق سرویس استریم HBO Max به مدت یک ماه در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد.

سایمن مک‌کوید (Simon McQuoid) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و فیلمنامه آن توسط گرگ روسو (Greg Russo) به همراه دیو کالاهام (Dave Callaham) به رشته تحریر درآمده است.

لودی لین (Ludi Lin)‌ به عنوان لیو کانگ، جو تاسلیم (Joe Taslim) ‌به عنوان ساب زیرو، جاش لاوسن (Josh Lawson) به عنوان کانو، تادانوبو آسانو (Tadanobu Asano)‌ به عنوان رایدن و جسیکا مک‌نامی (Jessica McNamee) به عنوان سونیا بلید ستارگان اصلی این عنوان محسوب می‌شوند.

فیلم ‘’Mortal Kombat’’ در تاریخ ۱۶ آپریل (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

اولین تریلر رسمی فیلم Mortal Kombat منتشر شد!

اولین تریلر رسمی فیلم Mortal Kombat منتشر شد!

فیلم Mortal Kombat کمتر از ۶۰ روز دیگر در سینماها و کانال HBO Max نمایش می‌گردد. استودیوهای برادران وارنر بالاخره اول تریلر این فیلم اقتباس‌گردیده از روی سری بازی مورتال کامبت را پخش کرد.کانال HBO Max در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروددین ماه) فیلم نو مورتال کامبت را پخش می‌نماید؛ فیلمی اکشن و وحشتناک با سکو‌ی سنی تبارک‌سال که اکثر اعضای مجموعه ایجاد کرد و بازیگری آن را اشخاص نه‌چندان مشهور تشکیل دادند تا میزان دارایی‌ ساخت تقریبا ۵۰ میلیون دلار باشد. اثر تازه استودیوهای برادران وارنر هم زمان با شروع پخش در کانال HBO Max در تالار‌های سینما هم نمایش می شود. چون بخشی از برنامه‌ی گسترده‌ی کمپانی برای نمایش سینمایی و خانگی به طور همزمان فیلم‌های خویش در سال ۲۰۲۱ میلادی میباشد.

سازندگان عهد و پیمان داده‌اند که حتی از اکران فیتالیتی‌های خونین و به‌خصوص تیم بازیMortal Kombat در این فیلم تازه غافل نشوند. این میانه بایستی اظهار کرد که مشهور‌ترین شخص حاضر در پروسه‌ی ساخت فیلم مورتال کامبت فردی وجود ندارد جز جیمز وان که وظیفه‌ی تهیه و تنظیم‌کنندگی این فیلم اکشن گران قدر‌هر ساله را برعهده دارااست. اسکورپیون با بازی هیرویوکی سانادا، جکس بریگز با نقش‌آفرینی مکاد بروکس، رایدن با اجرای تادانوبو آسانو، لو کنگ با بازی لودی لین، سونیا بلید با نقش‌آفرینی جسیکا مک‌نامی، شنگ سانگ با اجرای چین هان، کول یانگ با بازی لوئیس تن، کونگ لائو با نقش‌آفرینی مکس هوانگ، میلینا با اجرای سیسی استرینگر، کانو با نقش‌آفرینی جاش لاوسون و ساب-زیرو با با بازی جو تسلیم مثلا شخصیت‌های حاضر در فیلم مورتال کامبت می‌باشند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *