معرفی فیلم سینمایی تی تی

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • 0

معرفی فیلم سینمایی تی تی : فیلم تی تی اثری درام به کارگردانی آیدا پناهنده میباشد که در سی و نهمی دوره فستیوال فیلم فجر حضور دارد. ماجرا فیلم سینمایی تی تی در رابطه زنی بی آلایش البته خیره کننده به اسم تی تی میباشد که با یک مدرس دانشکده آشنا می شود برای ادامه داستان با ما همراه باشید در 2 مووی

درباره فیلم

فیلم سینمایی تی تی اثری درام به کارگردانی آیدا پناهنده و نویسندگی ارسلان امیری محصول سال 1398 میباشد.همین سال فیلم تی تی در فستیوال فیلم فجر حضور داراست و ممکن میباشد یک کدام از شانس‌های سیمرغ شایسته ترین فیلمنامه یا این که شایسته ترین هنرپیشه مرد و زن باشد.هوتن شکیبا،پارسا پیروزفر و الناز شاکردوست در فیلم تی تی نقش‌های مهم را ایفا کرده‌اند.ماجرا فیلم ایرانی تی تی در رابطه دختری روستایی به اسم تی تی و ملاقات وی با یک معلم دانشکده در حوزه فیزیک میباشد.

معرفی فیلم سینمایی تی تی

معرفی فیلم سینمایی تی تی

 

تیزر فیلم تی تی

در ویدیوی پایین میتوانید «تیزر فیلم تی تی» را تماشا فرمائید تا با فضای آن بیشتر آشنا گردید

 

 

در ارتباط نمایش فیلم تی تی نیز می بایست بگوییم که‌این فیلم هنوز به نمایش همگانی نرسیده،ولی فعلا در سی و نهمی عصر فستیوال فیلم فجر حضور داراست و به طور محصور به اکران در آمده میباشد.در‌این نوشته ی علمی از 2 مووی با معرفی فیلم تی تی ساخته آیدا پناهنده و انتقاد و تحلیل آن یاور ما باشید.

 

ماجرا فیلم تی تی

تی تی دختری شهرستانی و معمولی میباشد که تحت عنوان خدمات در یک مریضخانه عمل می‌نماید.وی در‌این مریض خانه با استادی به اسم ابراهیم آشنا می شود که با اینکه به شدت مریض میباشد،ولی قصد دارد فرضیه‌ای که در رابطه نقطه پايان دنیا دارد را به ثابت برساند تا بتواند بشریت را نجات دهدطی اتفاقاتی یک‌سری از کاغذهای ابراهیم که دربردارنده داده ها مهمی می باشند دست تی تی میمانند. ابراهیم برای تصاحب کردن این کاغذها به سراغ تی تی می‌رود تا بتواند تحقیقاتش را تکمیل نماید و این استارت ارتباط تعجب آور و غریب این دو میباشد.کلاً خواهیم توانست بگوییم که مضمون اساسی و مسئله فیلم تی تی در رابطه انسانیت و امداد به یکدیگر در وضعیت بحرانی میباشد.
معرفی فیلم سینمایی تی تی

معرفی فیلم سینمایی تی تی

بازیگران فیلم تی تی

در فیلم سینمایی تی تی بازیگران دارای شهرت و چهره‌ای به اجرای نقش پرداخته‌اند. دیدنی میباشد که بعداز حضور زوج الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در فیلم شبی که ماه کامل شد، این دو مجدد در فیلم ایرانی تی تی همبازی گردیده‌اند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *