فیلم کریسمس

فیلم های جدید و دیدنی در کریسمس : کریسمس و جشن سال نو میلادی سال جاری با مجموع سالیان متعدد میباشد و بیش تر از هر سال دیگری برای ماندن در منزل و تماشای فیلم و سریال برهان و علت وجود دارد. فیلم ها و سریال های متعددی با تم و فضای جشن سال نو میلادی و مسائل و حاشیه ها مرتبط با آن تشکیل شده که هرکدام جذابیت خاص خویش را دارا هستند. از موزیکال Jingle Jangle تا سریال دیدنی Dash and Lily، پیرو این مقاله قصد داریم شمارا با شایسته ترین فیلم های جدید با قضیه سال نو میلادی که در تعطیلات جشن سال نو میلادی بایستی ببنید آشنا کنیم

به خیال و خاطر ماهیت مقاله، ناچاریم بخشی از قصه فیلم ها و سریال های معرفی گردیده را فاش کنیم که پیشاپیش به این خیال و خاطر از شما مخاطبان عزیز 2 مووی پوزش می طلبیم.

Jingle Jangle: A Christmas Journey

ماجرا این فیلم در یک شهر شاداب و پرجنب و جوش به اسم کابلتون می گذرد. فیلم Jingle Jangle: A Christmas Journey قصه یک اسباب و اثاث گشوده ساز دارای اسم و رسم به اسم جرونیکوس جانگل را نشان می دهد که بعداز دزدیده شدن اثر بسیار ارزشمندش بوسیله شاگرد مورد اعتمادش به شدت افسرده می گردد و اینک وظیفه نوه ایده پرداز و باهوشش میباشد که جراحت های قبل را تسکین بخشیده و جادوی داخل او‌را مجدد زنده نماید. فیلم Jingle Jangle: A Christmas Journey یک حس موزیکال بسیار کلاسیک داراست که با نوا های اورجینال گوناگون، پباده سازی جامه خارق العاده و بخش اعظمی پیچش های داستانی غیرمنتظره جذابیت خاصی داراست. در‌این فیلم می بایست درانتظار سکانس های زیبای کارتن استاپ موشن نیز باشید. تماشای این موزیکال در کنار خانواده و در روز ها سال نو میلادی تجربه ای دیدنی خواهد بود.

فیلم کریسمس

Klaus

قصه برنامه کودکان Klaus در امر یک پستچی برنا و یک اسباب و اثاث بازی ساز کناره گیر میباشد که علیرغم تفاوت هایشان با هم دوست میشوند. این کارتون اورجینال به وسیله تولیدکننده برنامه کودک  Despicable Me تشکیل شده و یک ماجرا بسیار جالب درباره ی تاثیرات باورنکردنی بخشندگی و فداکاری بر روی فرد و کلیت عالم میباشد. در حالتی‌که چه کارتن Klaus دارنده سکانس های خشونت بسیار باورنکردنی میباشد البته در غایت توازن در آن برقرار می گردد. این برنامه کودکان یک کدام از زیباترین فیلم های انیمیشنی میباشد که در یک ده سال اخیر ساخت و ساز شده‌است.

فیلم های جدید و دیدنی در کریسمس

فیلم کریسمس

 

The Great British Baking Show: Holidays

تا به امروز سه فصل از سریال مسابقه ای The Great British Baking Show: Holidays بوسیله نتفلیکس برای مخاطبان در آمریکا ایجاد شده است. به مکان به کارگیری از سنت مرسوم کمپانی کنندگان تازه هفته ای، این فصل کوتاه به سراغ کمپانی کنندگان دوستداشتنی فصول قبلی رفته و از آن‌ها منظور که فیلم هایی مربوط به روزها سال نو میلادی و تعطیلات کریسمس تنظیم نمایند. بنابراین فصل نو قادر است شایسته ترین مورد برای اشخاصی باشد که از هواداران فصول قبلی این مسابقه آشپزی بریتانیایی بوده اند.

فیلم های جدید و دیدنی در کریسمس

فیلم کریسمس

 

A Christmas Prince

برای یک مجله نگار خوش آتیه، سال نو میلادی خیلی زودتر از مدام از راه میرسد هنگامی افسر می توان به آن سوی مرز هجرت نماید تا با شاهزاده ای جالب که قرار میباشد بزودی شاه خواهد شد دیدار کرده و در باب وی بنویسد. هر که با فیلم های اورجینال خدمت نتفلیکس آشناست یک چیز را به خیر دانسته: نتفلیکس میخواهد بازار فیلم های زمان تعطیلات را در اختیار بگیرد. این بدان معناست که شاهد فیلم های بامزه و معدود هزینه زیادی با حال و هوای سال نو میلادی درین خدمت خوا‌هیم بود. در فیلم A Christmas Prince نیز شاهد همین جذابیت خاص هستیم و به همین استدلال پیش گویی میگردد که تماشاگران از دیدن آن غایت لذت را ببرند.

فیلم های جدید و دیدنی در کریسمس

فیلم کریسمس

 

The Knight Before Christmas

روایت فیلم The Knight Before Christmas از این قرار میباشد: جادویی در قرن ها وسطی، یک شوالیه قرن چهاردهمی را به دنیای امروز اوهایو می فرستد، جایی که وی با یک مدرس علم ها دبیرستانی آشنا میشود که علاقه دیده او‌را کور نموده است. در هم اکنون و هوایی شبیه با A Christmas Prince، این فیلم یک کمدی احساساتی معدود کیفیت ولی مشغول کننده با تم سال نو میلادی میباشد که شیمی دربین دو شخصیت اساسی منجر گردیده ارتباط عاشقانه میان آنان قابل فهم و شعور و باورپذیر باشد.

فیلم کریسمس

 

The Christmas Chronicles

فیلم The Christmas Chronicles ماجرا یک اخوی و خواهر به اسم های کیت و تدی پیرس را  به تصویر می کشد که بعد از ظهر روز جشن کریسمس آن‌ها تثبیت تصاویر بابا نوئل میباشد البته این ماجراجویی آن‌ها به سفری غیرمنتظره منتهی میشود که بخش اعظمی از کودک ها صرفا میتوانند در باب آن رویاپردازی نمایند. این فیلم به خیال و خاطر بازی کرت راسل در نقش پدر نوئل بسیار گزینه اعتنا قرار گرفته و همین زمینه جذابیت تماشای آن را دو چندان می نماید. جدای از بازی کرت راسل، فیلم The Christmas Chronicles یک قصه خانوادگی جالب در زمینه ی فقدان عزیزان، عزاداری و قربت اعضای خانواده به یکدیگر در روزها سال جدید و سال نو میلادی میباشد.

فیلم کریسمس

 

Dash and Lily

ماجرا سریال نو Dash and Lily در خصوص دو شخصیت بسیار مختلف میباشد که در روز ها جشن سال نو میلادی با هم روبرو گردیده و پیام هایی را در یک دفترچه یادداشت قرمز‌رنگ در نیویورک سیتی رد و بدل می نمایند. این سریال تازه خدمت نتفلیکس تا به امروز امتیاز ۱۰۰ درصد را از راتن تومیتوز اخذ کرده و منتقدان آن را به خیال و خاطر روایت دیدنی و خوشایندش ستوده اند. همینطور تماشای پشت سرهم این سریال نیز ممکن میباشد چون فصل اولیه آن از هشت اپیزود ۲۵ دقیقه ای درست شده است.

فیلم های جدید و دیدنی در کریسمس

فیلم کریسمس

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *