بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • 0

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی در یک نگاه کوتاه : با ما همراه باشید در تو مووی

1- سرقت در 60 ثانیه – Gone in 60 Seconds

سرقت در 60 ثانیه (Gone in 60 Seconds) اثر دامینیک سینا یکی از تاپ ترین فیلم های آنجلینا جولی به شمار می رود که بینندگان زیادی را به خود جذب نمود. این فیلم پیروز به جلب نظر مثبت نقدکنندگان نشد؛ ولی توانست با قصه جذابش بینندگان زیادی را به سوی سالن‌های سینما جذب کند.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی
2- تحت تعقیب – Wanted

تحت تعقیب (Wanted) فیلمی به کارگردانی تیمور بکمنبتو می باشد که بر طبق کتاب کمیکی به همین اسم اثر مارک میلر ساخته شد. (البته قصه فیلم ارتباط زیادی با کتاب ندارد) این فیلم پیروز به جلب نظر مثبت نقدکنندگان نشد ولی توانست با استقبال خوبی از سمت بینندگان مواجه شود.

جیمز مک‌آووی، آنجلینا جولی، مورگان فریمن و کریس پرت از بهترین بازیگرانی می باشند که در این فیلم بازی کرده اند. این فیلم طی مراسم اسکار سال 2009 در دو قسمت بهترین میکس صدا و بهترین تدوین صدا نامزد دریافت جایزه شده بود که نتوانست هیچ‌ یک از آن‌ها را دریافت نماید.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

 

3- شکارچی استخوان – The Bone Collector

شکارچی استخوان (The Bone Collector) فیلمی با موضوع هیجان انگیز به کارگردانی فیلیپ نویس می باشد که بر طبق کتاب داستانی به همین اسم اثر جفری دیور ساخته شد. این فیلم توانست توجه بینندگان زیادی را به سوی خود جلب کند؛ هر اندازه که فیلم در جلب نظر بینندگان قوی ظاهر شد، نتوانست پیروز به جلب نظر مثبت نقدکنندگان شود.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی
4- توریست – The Tourist

توریست (The Tourist) فیلمی به کارگردانی فلوریان هنکل فون دونرسمارک می باشد که یک اثر بازنویسی شده از داستان فیلمی فرانسوی به‌نام آنتونی زیمر به‌ شمار می رود. این فیلم مجموعه بازیگری خیلی قوی را در خود جای داده بود؛ اما نتوانست بعد از نمایش با نقدهای مثبت نقدکنندگان رو به رو شود.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

 

5- بچه جایگزین – Changeling

بچه جایگزین (Changeling) اثر کلینت ایستوود یکی دیگر از تاپ ترین فیلم های آنجلینا جولی به شمار می رود که مورد استقبال ببیندگان قرار گرفت. این فیلم در جلب نظر مثبت منتقدان موفق عمل نمود خیلی از منتقدان بازی آنجلینا جولی را در این اثر قوی شرح داده اند.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی
6- سالت – Salt

سالت (Salt) یکی دیگر از عالی ترین فیلم های آنجلینا جولی به شمار می رود که به وسیله فیلیپ نویس کارگردانی شده است این فیلم نقدهای متوسطی از سمت نقدکنندگان گرفته است؛ اما توانست مورد توجه بینندگان بسیاری در سینما قرار بگیرد. در فیلم سالت بازیگرانی همچون آنجلینا جولی، لیو شرایبر، چویتل اجیوفور، دانیل اولبریخسکی، آگوست دیهل و یارا شهیدی بازی نموده اند. این فیلم که با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 293 میلیون دلار فروش کرد.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

 

7- بئوولف – Beowulf

بئوولف یک فیلم پویانمایی سه‎ بعدی به کارگردانی رابرت زمکیس می باشد که بر طبق تکنولوژی ضبط حرکت ساخته شد. قصه فیلم بئوولف بدین منوال است: بئوولف جنگجو باید هیولایی به‌نام گرندل که افراد شهر را کشته است، شکست بدهد و پس از آن نوبت به مادر گرندل می‌رسد که جهت انتقام پسرش می آید.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی
8- آقا و خانم اسمیت – Mr. & Mrs. Smith

آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith) جز دوست داشتنی ترین فیلم‌های آنجلینا جولی به‌ شمار می رود که به وسیله سیمون کینبرگ کارگردانی شده است. این فیلم نقدهای متفاوتی از سمت نقدکنندگان گرفته است؛ اما توانست فروش خیلی زیادی داشته باشد و مورد تحسین بینندگان قرار بگیرد. برد پیت، آنجلینا جولی، وینس وان، آدام برودی، پری ریوز، کری واشینگتن و جنیفر موریسون از هنرپیشگانی هستند که در این فیلم بازی کرده اند. فیلم آقا و خانم اسمیت با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شد و حدود 487 میلیون دلار فروش کرد.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

 

9- لارا کرافت: مهاجم مقبره – Lara Croft: Tomb Raider

لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider) فیلمی به کارگردانی سایمون وست می باشد که بر طبق یک بازی ویدیویی به همین اسم ساخته شده است. در قصه این فیلم آمده است: لارا کرافت با گروهی به نام ایلومیناتی درگیر می‌شود که رهبرشان پوئل خبیث در فکر به دست آوردن یک شیء باستانی است که توانایی کنترل زمان و حتی مرگ را خواهد داشت. لارا به کمک مجموعه خود که مجهز به دستگاه های قدرتمند هستند ، برای پیدا کردن آن شیء به دورترین بخش های کره زمین می رود.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی
10- فراتر از مرزها – Beyond Borders

فراتر از مرزها (Beyond Borders) به کارگردانی مارتین کمپبل، یکی دیگر از عالی ترین فیلم های آنجلینا جولی به شمار می رود. این فیلم آنقدر که انتظار می‌رفت مورد توجه بینندگان واقع نشد؛ فیلم فراتر از مرزها نقدهای خیلی خوبی هم نگرفت. اما با توجه به موضوع انسان دوستانه‌اش، حتما ارزش دیدن را دارد.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

 

11- گناه اصلی – Original Sin

گناه اصلی (Original Sin) اثر مایکل کریستوفر می باشد که در سال 2001 ساخته شد این فیلم نقدهای مثبتی از سمت نقدکنندگان نگرفت و در جلب توجه بینندگان هم پیروز نبود؛ فیلم گناه اصلی دارای قصه ویژه ای می باشد که همین خصوصیت آن را تبدیل به فیلمی خوب برای دیدن می‌کند.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی
12- دختر، ازهم‌گسیخته – Girl, Interrupted

دختر، ازهم‌گسیخته (Girl, Interrupted) ساخته جیمز منگولد می باشد که جزو عالی ترین فیلم های آنجلینا جولی به شمار می رود. این فیلم نقدهای به نسبت خوبی از سمت نقدکنندگان گرفت ولی در قسمت فروش آن گونه که انتظار می‌رفت قوی نبود. در این فیلم بازیگرانی از قبیل وینونا رایدر، آنجلینا جولی، ووپی گلدبرگ، بریتانی مورفی، ونسا ردگریو، جرد لتو، جفری تامبر و کلیا دووال بازی نموده اند. فیلم دختر، ازهم‌گسیخته با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شد و حدود 48 میلیون دلار فروش نمود.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

 

13- مالفیسنت: بانوی اهریمنی – Maleficent: Mistress of Evil‎

مالفیسنت (Maleficent) همچنین جزو عالی ترین فیلم های آنجلینا جولی به شمار می رود که توسط رابرت اشترمبرگ کارگردانی شده است این فیلم اصلا نتوانست نظر نقدکنندگان را به خود جلب نماید؛ ولی پیروز شد با جلب نظر بینندگان به پیروزی های تجاری خیلی زیادی برسد. آنجلینا جولی، شارلتو کوپلی، ال فانینگ، ایملدا استنتون و جونو تیمپل و… بهترین بازیگرانی می باشند که در فیلم مالفیسنت بازی نموده اند. این فیلم با بودجه بسیار زیاد 260 میلیون دلاری ساخته شد و حدود 758 میلیون دلار فروش نمود.

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

بهترین فیلم ‌های آنجلینا جولی

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *