بهترین فیلم‌های لئوناردو دی‌کاپریو

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • 0
بهترین فیلم های دیکاپریو

 

بهترین فیلم‌های لئوناردو دی‌کاپریو برای بررسی بهترین فیلم‌های لئوناردو دی‌کاپریو ستاره هالیوود با ما همراه باشید در 2 مووی

تایتانیک 1997

بهترین فیلم‌های لئوناردو دی‌کاپریو

تایتانیک (به انگلیسی: Titanic) فیلمی حماسی-عاشقانه و فاجعه‌ای به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون در سال ۱۹۹۷، از کمپانی‌های پارامونت پیکچرز و دورنگار قرن بیستم است. داستان فیلم، دربارهٔ غرق شدن تایتانیک، بزرگ‌ترین کشتی دوران خویش در سال ۱۹۱۲ است. فیلم‌نامهٔ تایتانیک، آمیزه‌ای از حقیقت و اسطوره است. برخی شخصیت‌های این فیلم در کشتی تایتانیک حضور نداشته‌اند. همچنین برخی صحنه‌های به تصویر کشیده شده در فیلم نیز وجود خارجی ندارند.

عاشقانه، درام  195 دقیقه

کارگردان: جیمز کامرون
بازیگران:
لئوناردو دی کاپریو
کیت وینسلت
بیلی زین
فرانسیس فیشر
کتی بیتس

رفتگان 2006

بهترین فیلم‌های لئوناردو دی‌کاپریو

درام جنایی و هیجانی رفتگان به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی‌کاپریومت دیمونجک نیکلسونمارک والبرگمارتین شینری وینستون محصول سال 2006 است.

بهترین فیلم های دیکاپریو

امتیاز: 8.5/10

امتیاز نقد: 85

هوانورد 2004

بهترین فیلم‌های لئوناردو دی‌کاپریو

فیلم هوانورد (The Aviator) دومین تجربه‌‌‌ی دی کاپریو با مارتین اسکورسیزی بعد از فیلم دار و دسته نیویورکی است که در سال 2004 میلادی روی پرده سینما رفت.

درام، بیوگرافی  170 دقیقه
کارگردان: مارتین اسکورسیزی
بازیگران:
لئوناردو دی کاپریو
کیت بلانشت
کیت بکینسیل
الک بالدوین
آلن آلدا

تلقین 2010

بهترین فیلم‌های لئوناردو دی‌کاپریو

تلقین (به انگلیسی: Inception) فیلمی علمی-تخیلی و دلهره‌آور به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کریستوفر نولان و محصول سال ۲۰۱۰ ایالات متحدهٔ آمریکا است. لئوناردو دی‌کاپریو، الن پیج، جوزف گوردون لویت، ماریون کوتیار، کن واتانابه، تام هاردی، دیلیپ رائو، کیلین مورفی، تام برنگر و مایکل کین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. دی‌کاپریو نقش یک دزد حرفه‌ای را دارد که با نفوذ به ضمیر ناخودآگاه افراد، افکار آن‌ها را می‌دزدد. او، که در ایالات متحده تحت پیگرد قانونی است، با رهنمود پاک شدن سابقه‌اش در ازای یک کار که غیرممکن به نظر می‌رسد، روبه‌رو می‌شود: «تلقین» یا القای یک ایده به ضمیر ناخودآگاه یک شخص.

معمایی، هیجان‌انگیز  160 دقیقه

کارگردان: کریستوفر نولان
بازیگران:
لئوناردو دی کاپریو
الن پیج
جوزف گوردون لویت
تام هاردی
کن واتانابه

جزیره شاتر 2010

معمایی، هیجان انگیز  138 دقیقه

جزیره شاتر (به انگلیسی: Shutter Island) فیلمی در ژانر نئو-نوآر و تریلر روان‌شناختی، به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و محصول سال ۲۰۱۰ فرمانروایی متحده آمریکا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط لایاتا کالوگریدیس بر اساس رمانی به همین اسم نوشته دنیس لهان به سلسله تحریر درآمده است. در این فیلم لئوناردو دی کاپریو همانند سه فیلم قبلی اسکورسیزی یعنی دار و دسته‌های نیویورکی، هوانورد و رفتگان در نقش اول حضور دارد.

 

کارگردان: مارتین اسکورسیزی
بازیگران:
لئوناردو دی کاپریو
مارک روفالو
بن کینگزلی
میشل ویلیامز
امیلی مورتیمر

Django Unchained 2012

جنگوی زنجیرگسسته (به انگلیسی: Django Unchained) یک فیلم وسترن آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو است. در این فیلم بازیگرانی همچون جیمی فاکس، کریستف والتس و لئوناردو دی‌کاپریو ایفای نقش کرده‌اند. نخستین اکران این فیلم در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۲، در نیویورک بود و سپس از تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۲ در ایالات متحده به نمایش درآمد.

بهترین فیلم‌های لئوناردو دی‌کاپریو

کارگردان: کوئنتین تارانتینو| نویسنده: کوئنتین تارانتینو

میانگین امتیاز در سایت آی‌ام‌دی‌بی: ۸.۴ از ۱۰| میانگین امتیاز در سایت متاکریتیک: ۸۱ از ۱۰۰

نقش‌ آفرینی دی‌کاپریو در نقش کالوین کندی

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *