نقد فیلم He’s All That | فیلم او همه آن است

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۲ سال پیش
  • 0

نقد فیلم He’s All That 2021 | فیلم او همه‌ آن است‌ : با ما همراه باشید در سایت تو مووی

خب خیالم آسوده شد . اعلام‌ نسخه‌ تغییر‌ جنسیت “She’s All That” حاصل 1999 در فیلمنامه نویس حقیقی آن (R . Lee Fleming Jr .) من را مشوش کرده بود‌ که بدترین عناصر قصه حقیقی یک پسر‌ دبیرستانی مشهور را شرط‌بندی‌ نماید . او می تواند یک هنرجوی بازیگر را به یک دخترخانم رویایی جوان مبدل نماید . من هنوز تقلا می کنم صحنه‌ پیتزا را فراموش کنم و می دانم که پیامک در آن تایم چیزی نبود اما مسابقه‌ در اوج‌ رقصیدن بزرگ‌ به طریقه آزاردهنده ای طرح‌ریزی گشته بود‌ . من نیز می ترسیدم که بازسازی‌ امکان‌پذیر است‌ زیبا گردد و در واگذار به اصل افراط شود به آرزو آنکه ملتفت عدم اصالت‌ نشویم . ایضاً ، پیش‌ازاین نسخه‌ تغییر‌ جنسیت در سال 1999 به اسم “Drive Me Crazy” وجود داشت .

به دشواری می توان‌ گمان نمود که چیز‌ دیگری برای اضافه کردن به داستانی‌ وجود داشته باشد‌ که خود‌ بازخوانی دوباره “بانوی زیبارو من” بود‌ ، که ازنو “پیگمالیون” بود‌ . این بی‌نهایت دوباره‌ پا زدن‌ خواهد بود .

نقد فیلم He’s All That 2021

خوشحال می‌شوم‌ اعلام کنم که “او همه‌ آن چیزی است” از این تله ها خودداری می نماید . این انتها قدری شیرین از شرب تابستانه با نوازندگان زیبا جوان‌ و فیلمنامه ای خواهد بود که نسخه‌ رسمی را بی نیاز به اغراق و تبذیر نو می سازد . چند مطلب برای “She’s All That” وجود خواهد داشت ، با آغاز راشل لی کوک‌ ، “او” فیلم 1999 ، به عنوان مادر شخصیت‌ حقیقی ، یکی از بزرگان مشهور دبیرستان‌ و تأثیرگذار رسانه های مدنی به اسم Padgett Sawyer (Addison Rae) ) متیو لیلارد ، از بازیگران رسمی ، همچنین ظاهر‌ می گردد . و عالی ترین فیلم به یاد‌ ماندنی‌ ، “مرا ببوس” از Sixpence None the Richer ، دقیقاً در تایم خوب می آید . آپدیت مثل یک خط داستانی‌ فراگیر تر و استرس رسانه های مدنی کم ارزش ولی معنا دار خواهد بود .

نقد فیلم He’s All That

نقد فیلم He’s All That

اولین چیزی که می بینیم اتاق خواب‌ صورتی و شیک Padgett خواهد بود که برای ارائه شخصیت‌ صورتی و ظاهر زیبا که او برای رسانه های مدنی تولید کرده است‌ ، ایجاد شده‌ می باشد . Padgett تقریباً 900000 دنبال‌ کننده دارا است که همگی جزئیات زندگی او را دوست‌ دارند ، به ویژه‌ تحفه او برای تبدل چهره‌ و عاشقانه اش با Jordan Van Draanen (Peyton Meyer) ، یک همکلاسی که یک موسیقیدان تازه موزیک می باشد . پست‌های‌ او سبب گشته است‌ که هوادار یک کمپانی ابزار آرایشی به مقدار کفایت بخشنده باشد‌ تا بتواند برای کالج‌ خودش پس‌انداز‌ نماید و به مادر مجردش ، پرستار‌ ، در پرداخت خرج های منزل یاری نماید .

کشف او حاکی بر بی اعتمادی اردن به شکل زنده نشر می گردد ، نظیر تقریباً هر وقت دیگری از زندگی او ، و فروپاشی او نوعی حقیقت بی‌سامان خواهد بود که اجازه‌ نمی دهد‌ . او فالوورها و هواخواه خودش را از دست می دهد‌.

نقد فیلم He’s All That

نقد فیلم He’s All That

Padgett خیلی متمایل خواهد بود تا عکس‌های اصیل‌ بودن‌ خودش را پاک‌ کرده و معروفیت خود‌ را پس بگیرد . رفیق او آلدن (مدیسون پتیس ، مسافت بسیاری با بازی‌ دختر دواین جانسون در “برنامه بازی”) شرط‌بندی‌ با بعضی از قرار های هنگفت پیشنهاد می دهد‌ و پجت فوری توافق می نماید . او می گوید می تواند صندلی مدرسه‌ را بگیرد و او را به عنوان پادشاه‌ تعیین نماید . این کامرون (Tanner Buchanan) ، خشن‌ و بدگمان خواهد بود .

ما می دانیم این به کجا می رود‌. هر قسمتی از آن امتناع ناپذیر خواهد بود ، از راهی‌ که Padgett رفته‌رفته او را به دست می آورد تا مونتاژ‌ روی پوشاک تا متد چالش‌ و شگفتی او در این راه‌ . یکی از عناصری که فلمینگ از اصل آن محافظت کرده است‌ خواهر زیرک کم‌سن است‌ که در ورژن نخست آنا پاکین بازی‌ می نماید و در این قسمت ایزابلا کرووتی بازی‌ می نماید . همانطور که او در نسب نادیده‌ گرفته گشته “اردوگاه جادویی” ،که برند واترز آن را کارگردانی کرده بود‌ ، ارائه نمود ، مطالعه خطی‌ خیلی حیرت‌انگیز و قدری غافلگیرکننده خواهد داشت که به چیزی اندکی تاریک‌ اشاره‌ می نماید .

کامرون خیلی خوب با Padgett ، که همه زندگی اش مرتبط به عکس‌های آرمانی از خود‌ می باشد که با خیلی از اشخاص امکان‌پذیر است‌ دیده‌ می گردد ، مقابله‌ می نماید ، با کامرون (hmmm ، as in “camera on”) ، یک عکاس جدی‌ خیابانی که علاقه نخواهد داشت عکس‌های خویش را با هیچکس یا دیگران به اشتراک بگذارد بشخصه در عکس‌ها باشد‌ هر نوع به آرامی به دیده‌ گردیدن علاقه پیدا‌ می کنند ، و پاجت تا حدی از راه خیانت‌ کلی دردناک‌ دیگری ، کامرون با وجود یکی ، خیانت‌ می نماید .

نقد فیلم He’s All That

نقد فیلم He’s All That

به اضافه رقصیدن وجود خواهد داشت ! یکی واقعا مشغول کننده ! واترز ، که هدیه‌ ای برای کارگردانی نوجوانان در “دختران متوسط” و “جمعه عجیب‌ و غریب” نمایش داد‌ ، خاطرجمعی می دهد‌ که Rae و Buchanan این اقبال را دارند که به منش های خودشان لایه‌های‌ بسیاری از جمله بعضی از خودآگاهیها در مقابل آنچه در کمدی‌های‌ رمانتیک نوجوانان می بینیم ، پدیدار نمایند . ، با یاری فراوان دو مجری‌ بسیار زیبا .

هر کس دیگری مگر کسانی که “She’s All That” را در چنین‌ سن قابل‌ توجهی دیده‌ و رابطه احساسی خلق کرده اند ، احتمالاً این را یک ترقی می دانند . و کسانی که نمی دانند این آرامش را خواهند داشت که مرتبه بعد‌ که این قصه نوسازی گردد ، نوجوانان امروزین هم زمانی فرزندانشان نسخه‌ شماره‌ 3 را اولویت می دهند ، همانقدر دلمرده خواهند شد .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *