برترین فیلم های سال 2021 که نباید از دست داد! (بخش دوم ) با ما همراه باشید در تو مووی

1. شکارچیان روح: پس از مرگ (Ghostbusters: Afterlife)

کارگردان: Jason Reitman
بازیگران: Carrie Coon, Finn Wolfhard, Mckenna Grace, Paul Rudd
تاریخ نمایش: ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹)
اینکه جیسون ریتمن سراغ ایجاد کرد یک فیلم کمدی فانتزی رفته جذاب میباشد. ریتمن با فیلم‌هایی مثل «یانگ ادالت»، «پا در هوا» و شاهکاری مثل «جونو» نشان داده بود که در ایجاد کرد فیلم‌هایی در زمینه ی بلوغ بشر‌هایی که سن و سالی از آن ها گذشته استاد میباشد. وی فیلم‌های انسانی و رمانتیک با طنزی دقیق می‌سازد ولی اکنون سراغ یک کمدی فانتزی ماورالطبیعی رفته میباشد. «شکارچیان روح: پس از مرگ» چهار‌مین فیلم از فرنچایز «شکارچیان روح» میباشد و قصه آن دنباله‌ای بر نصیب نخستین محصول ۱۹۸۴ و بخش دوم محصول ۱۹۸۹ میباشد. پس از اینکه یک مامان مجرد و دو فرزند از منزل‌شان بیرون رانده می شوند به مزرعه‌ای در سامرویل میروند. مزرعه‌ای که از جدشان به ارث رسیده میباشد. در آن شهر کوچک چند ز‌لزله سوای توجیه صورت میدهد و نوپا‌ها متوجه می گردند که خانواده‌ی آنان به شکارچیان روح متعلق میباشند.

برترین فیلم های سال 2021

شکارچیان روح

معرفی بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا

2. تام و جری (Tom and Jerry)

کارگردان: Tim Story
بازیگران: Chloë Grace Moretz, Michael Peña, Ken Jeong, Colin Jost, Rob Delaney
تاریخ نمایش: ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹)
همگی‌ی عموم عالم از هنگامی جوزف باربرا و ویلیام هانا آن موش و گربه‌ی دوست‌داشتنی را رفتار کردند با تام و جری خاطره دارا هستند. برنامه خردسالان‌های تام و جری با محوریت یک گربه و یک موش برنامه کودکان‌های کوتاهی بودند که حال براساس به عبارتی کاراکترها مجموعه استوری یک فیلم بلند ساخته که سال ۲۰۲۱ خواهیم دید. اما فیلم تلفیقی از استاپ موشن و کاراکترهای انسانی میباشد. قصه یک گربه‌ی خیابانی به اسم تام که دختری به اسم کایلا‌ (با بازی کلوئه گریس مورتز) استخدامش می‌نماید تا از دست جری خلاص گردد. دختر در یک هتل شیک فعالیت می‌نماید و جری مدتی میباشد که آن هتل را تحت عنوان اقامتگاه خودش گزینش کرده. اکنون قرار میباشد یک عروسی اصلی در هتل برگزار گردد و کایلا نگران میباشد که مبادا جری عروسی را خراب نماید. به همین استدلال مجال مقداری داراست تا با یاری تام جری را خارج نماید. ایده‌ی ساختن این فیلم از سال ۲۰۰۹ و بعداز توفیق «آلوین و سمورچه‌ها» به سر سازندگانش افتاده بود. فیلم قرار بود آخرها دسامبر ۲۰۲۰ پخش گردد که به خیال و خاطر بیماری کرونا اکرانش به عقب افتاد.

برترین فیلم های سال 2021

برترین فیلم های سال 2021

 

3. رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon)

کارگردان: Paul Briggs, Dean Wellins
بازیگران: Awkwafina, Cassie Steele
تاریخ نمایش: ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند ۱۳۹۹)
برنامه کودک فانتزی ماجراجویانه‌ی شرکت دیزنی که به شیوه کامپیوتری ایجاد شده است. این پنجاه و نهمین فیلمی میباشد که استودیوی دیزنی ساخت و ساز کرده. از سال ۲۰۰۵ و برنامه کودک «جوجه کوچولو» این او‌لین انیمیشنی میباشد که دیزنی ساخت می‌نماید و جان لسه‌تر هیچ مشارکتی در ساخت و ساز و تهیه و تنظیم‌ آن ندارد. قصه فیلم به فرصت‌های خیلی قدیم برمی‌شود. کوماندرا یک دنیا فانتزی میباشد که در آن آدم‌ها و اژدهایان در صلح و دوستی و هارمونی کنار یکدیگر معاش می‌نمایند. تا اینکه یک هیولای شیطانی سرزمینشان را انذار می‌نماید. اژدهایان خودشان را قربانی می‌نمایند تا انسان‌ها را نجات بدهند. حال ۵۰۰ سال از آن زمان گذشته. به عبارتی هیولاها برگشته‌اند و هم اکنون یک جنگجوی تنها داریم به نام رایا که می بایست آخرین اژدها را پیدا نماید و بیاورد تا این هیولاها را متوقف نمایند. رایا در طی سفرش برای یافت کردن اژدها چیزهای متعددی دیگری از جادوی عالم یاد میگیرد.

برترین فیلم های سال 2021

برترین فیلم های سال 2021

4. قدیسان زیاد نیوارک (The Many Saints of Newark)

کارگردان: Alan Taylor
بازیگران: Michael Gandolfini, Vera Farmiga, Jon Bernthal, Billy Magnussen, Ray Liotta
تاریخ نمایش: ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند ۱۳۹۹)
درام جنایی که آلن تیلور آن را کارگردانی کرده و دیوید چیس و لارنس کانر نویسندگانش می‌باشند. این فیلم در واقعیت پیش‌درآمدی بر سریال دوستداشتنی جنایی «سوپرانوز» میباشد. قصه فیلم در ده سال‌ی ۶۰ و ۷۰ میلادی در نیوارک نیوجرسی حادثه میفتد. برای نشان دادن پس‌زمینه‌ی تنش‌ها در بین جامعه‌ی ایتالیایی-آمریکایی‌ها و آفریقایی-آمریکایی‌ها از کودتا پر اسم و رسم سال ۱۹۶۷ مصرف شده که در زمان آن صدها نفر زخمی شدند و ۲۶ کشته به مکان گذاشت و بخش اعظمی از اموال همگانی شهر هم نابودشد. سال ۲۰۱۷ بود که ایده‌ی ادامه‌ دادن سریال دوست داستنی «سوپرانوز» مطرح شد. سریالی که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ پخش می شد و به نوعی پدر همگیسریال‌های جنایی و مافیایی پس از خودش محسوب میشود. فیلمبرداری فیلم آوریل سال ۲۰۱۹ شروع شد. این هم جزو فیلم‌هایی بود که بایستی سال ۲۰۲۰ و ولی در موعد فصل جوایز پخش می شد البته اکرانش به خیال ویروس کرونا به عقب افتاد.

برترین فیلم های سال 2021

برترین فیلم های سال 2021

5. موربیوس (Morbius)

کارگردان: Daniel Espinosa
بازیگران: Jared Leto, Jared Harris, Adria Arjona, Matt Smith
تاریخ نمایش: ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹)
یک ابرقهرمان دیگر با فیلم «موربیوس» وارد سینما می گردد. کاراکتر موربیوس از کمیک‌بوک‌های مارول وارد دنیا سینما گردیده‌ میباشد. این دو‌مین فیلمی میباشد که سونی آن را با ملازمت و همراهی مارول می‌سازد. جارد لتو قرار میباشد نقش مایکل موربیوس را بازی نماید. لتو قبلا در دنیا دی‌سی یک‌توشه نقش جوکر را بازی کرده بود. ماجرای موربیوس از این قرار میباشد که وی آدمی میباشد که در گیر یک بیماری خونی معدود می شود و هنگامی می خواهد بیماری‌اش را معالجه نماید به غلط تبدیل به یک خون‌آشام می گردد. فیلمبرداری فیلم سال ۲۰۱۹ در لندن استارت شد. فیلم قرار میباشد در سینماهای آیمکس به اکران دربیاید. ایده‌ی ایجاد کرد فیلم پس از این به تامل سونی رسید که تصمیم گرفتند کاراکترهای دنیا «اسپایدرمن» را توسعه و گسترش بدهند و با «ونوم» (کالا ۲۰۱۸) این عمل را شروع کردند.

برترین فیلم های سال 2021

برترین فیلم های سال 2021

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *