معرفی بهترین انیمیشن ها

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۴ سال پیش
  • 0
معرفی بهترین انیمیشن ها

معرفی بهترین انیمیشن ها

 

معرفی بهترین انیمیشن ها ی سال 2019: از انیمیشن های نوستالژیکی مثل علاالدین و دامبو تا دنباله های جذاب انیمیشن هایی چون یخ زده و داستان اسباب بازی.با 2مووی همراه باشید.

چه انیمیشن هایی را ببینیم؟ انتخاب زیاد و متنوع است؛ آنهایی که خاطره انگیز و نوستالژیک هستند مثل علاالدین، دامبو و شیرشاه یا ادامه انیمیشن های پرطرفدار و زیبایی مثل یخ زده، داستان اسباب بازی و شاون گوسفند؟

معرفی بهترین انیمیشن ها

سطح انیمیشن سازی پیشرفت قابل توجهی داشته است و صرف نظر از اینکه تصاویر با چه گرافیکی و چه صورتی باشند؛ از تصاویر 2 بعدی تا فیلم-انیمیشن ها و انیمه های لایو-اکشن، تقریبا همگی سطحی از استاندارد را برای جلب نظر مخاطب دارند. البته انتخاب صداپیشه ها، از میان هنرمندان بزرگ، در همراه کردن بیننده تاثیر بسیاری دارد.

اکنون، تنها 4 ماه از 2019 گذشته و فیلم های زیادی همچنان در صف اکران هستند. گذشته از فیلم ها و سریال هایی که امسال منتظر دیدنشان هستید باید این مژده را به شما بدهیم که علاوه بر انیمیشن های جذاب و دیدنی که قرار است عرضه شوند؛ دنباله چندین انیمیشن نوستالژیک و دوست داشتنی امسال پخش خواهند شد. در این مطلب بهترین انیمیشن های سال 2019 را معرفی می کنیم.

1-چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان (How to Train Your Dragon: The Hidden World)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 7/5 از 10 (95451 رای)

بهترین انیمیشن های 2019: چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان

تاریخ پخش: 22 فوریه

صداپیشه ها: کیت بلانشت, کریستن ویگ, کیت هرینگتون, تی جی میلر, جونا هیل

دنیای پنهان، سومین قسمت از سری انیمیشن های «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» است. قسمت اول، نامزد اسکار بهترین انیمیشن و بهترین موسیقی متن شد و قسمت دوم، نامزد بهترین انیمیشن شد. در خلاصه داستان قسمت سوم آمده: زمانی که هیکاپ متوجه می شود که بی دندان تنها اژدها نیست به دنیای پنهان می رود تا بقیه اژدهایان را پیدا کند. در همین حین یک شکارچی اژدها هم به دنبال دنیای پنهان است.

معرفی بهترین انیمیشن ها

2-فیلم لگویی 2: قسمت دوم (The Lego Movie 2: The Second Part)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 6/6 از 10 (50677 رای)

بهترین انیمیشن های سال 2019: فیلم لگویی قسمت دوم

تاریخ پخش: 8 فوریه

صداپیشه ها: کریس پرت, الیزابت بنکس, جونا هیل, ویل فرل, جیسون موموآ, چنینگ تیتوم

5 سال از ماجرای فیلم اول گذشته و شهروندان در امنیت و آرامش در شهر لگو ها زندگی می کنند تا اینکه این بار تهدید جدیدی شروع به خراب کردن لگوها می کند؛ خرابی هایی که بازسازی آنها زمان بر است.

3-زندگی مخفیانه حیوانات خانگی2 (The Secret Life of Pets 2)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 6/5 (45355 رای)

بهترین انیمیشن های سال 2019: زندگی مخفیلنه حیوانات خانگی

تاریخ پخش: 7 ژوئن

صداپیشه ها: پتن اسوالت, کوین هارت, هریسون فورد, تیفانی هدیش, لیک بل

نسخه قبلی این انیمیشن، با فروش 875 میلیون دلار، یک موفقیت بزرگ جهانی برای سازندگانش محسوب می شود. از میان صداپیشگان سری قبل، «لوئی سی.کی» در این قسمت جدید حضور ندارد؛ او در پی رسوایی اخلاقی که با هشتگ Me_Too# در دنیا وایرال شد؛ از این انیمیشن کنار گذاشته شد. در این قسمت، ماجرای جالب حیوانات خانگی وقتی که صاحبان آنها خانه نیستند نشان داده می شود.

4-داستان اسباب بازی4 (Toy Story 4)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 7/8 از 10 (185953 رای)

بهترین انیمیشن های 2019 : داستان اسباب بازی4

تاریخ پخش: 21 ژوئن

صداپیشه ها: تام هنکس, تیم آلن, بانی هانت, جف گارلین

قسمت اول این انیمیشن، سال 1995 پخش شد و نامزد 3 اسکار شد. قسمت دوم، 4 سال بعد به روی پرده آمد و نامزد 1 اسکار شد. قسمت سوم، سال 2010 پخش شد و 2 اسکار گرفت. این انیمیشن جذاب و دیدنی که از 2 نسل مخاطب دارد؛ قرار بود سال 2017 اکران شود اما تا 2018 به تعویق افتاد و حالا بالاخره قرار است اکران شود. در «داستان اسباب بازی» اتفاقات زیادی افتاده است؛ اندی به کالج رفته و اسباب بازی ها که حالا صاحب جدیدی دارند؛ وقتی یک عضوی جدید به نام «فورکی» به آنها ملحق می شود با رفتن به یک سفر جاده ای متوجه می شوند که دنیا برای یک اسباب بازی تا چه حد می تواند بزرگ باشد.

5-شیر شاه (The Lion King)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 6/9 از 10 (196687 رای)

معرفی بهترین انیمیشن های سال 2019 : شیر شاه (The Lion King)

تاریخ پخش: 19 جولای

صداپیشه ها: دونالد گلاور, ست روگن, بیانسه نولز کارتر, چویتل اجیوفور, آلفری وودارد

شیرشاه، یک بازسازی استادانه و دیدنی از یکی از نوستاژیک ترین کارتون های تولید شده در والت دیزنی است؛ در واقع هشتمین «لایو اکشن» این کمپانی است. ماجرای این انیمیشن، با الهام از نمایشنامه «هملت» از «شکسپیر» و نیم نگاهی به زندگی پیامبران در انجیل است. ساخت این انیمیشن به صورت فتورئالیستی بوده به صورتی که از تصاویر واقعی حیوانات ترکیب شده با جلوه های ویژه کامپیوتری استفاده شده است. نسخه سال 1995 از شیرشاه برنده 2 جایزه اسکار برای موسیقی متن (هانس زیمز) و ترانه (التون جان) شد. تریلر این انیمیشن خیلی زود وایرال شد و طرفداران را بیش از پیش مشتاق دیدن آن کرد.

6-پرندگان خشمگین 2 (The Angry Birds Movie 2)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 6/4 از 10 (18663 رای)

معرفی بهترین انیمیشن های سال 2019 پرندگان خشمگین 2 (The Angry Birds Movie 2 )

تاریخ پخش: 16 اوت

صداپیشه ها: پیتر دینکلیج، آکوافینا، بیل هدر، استرلینگ کی براون

بازی سرگرم کننده «پرندگان خشمگین» که خیلی زود جایش را میان طرفداران بازی پیدا کرد و به موفقیت جهانی رسید سوژه خوبی برای ساخت انیمیشن شد. سال 2013 بود که یک سریال با عنوان « Angry Birds Toons» از این پرنده ها ساخته شد و در 3 فصل تا اواسط 2016 ادامه داشت. تقریبا همزمان با پایان این سریال، قسمت اول انیمیشن سینمایی «فیلم پرندگان خشمگین» اکران شد و امسال قرار است قسمت دومش را ببینیم. در قسمت های پیشین شاهد ماجرای دزدی خوک ها از پرندگان و تلاش آنها برای مبارزه بودید اما در این قسمت آنها قرار است دشمنی دیرینشان را کار بگذارند و با هم یک تیم تشکیل دهند.

7-یخ زده2 (Frozen 2)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 6/9 از 10 (118744 رای)

بهترین انیمیشن های 2019 یخ زده2 (Frozen 2)

تاریخ پخش: 22 نوامبر

صداپیشه ها: کریستن بل, جاش گاد, ایندینا منزل, جاناتان گروف

والت دیزینی، حدود 6 سال پیش با این انیمیشن، 2 پرنسس دوست داشتنی یعنی «السا» و «آنا» را به دنیا معرفی کرد. «یخ زده» با فروش جهانی بیش از 1 میلیون دلار، در رده پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما قرار گرفت و جایزه اسکار بهترین انیمیشن و بهترین ترانه را به دست آورد. قسمت دوم این انیمیشن، 8 ماه دیگر اکران می شود و قرار است آنا، السا، کریستوف و اولاف به اعماق جنگل بروند تا درباره پیشینه سرزمینشان اطلاعاتی به دست بیاورند.

8-شاون گوسفند: فارماگدون (Shaun the Sheep Movie: Farmageddon)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 6/9 از 10 (7497 رای)

بهترین انیمیشن های 2019 / شاون گوسفند: فارماگدون

تاریخ پخش: 13 دسامبر

صداپیشه ها: جاستین فلچر، کیت هاربر، جان اسپارکس

داستان های بامزه «شاون گوسفند» که در ایران با نام «گوسفند ناقلا» هم معروف شده؛ اولین بار در سال 2007 به صورت سریال پخش شد. از آن زمان چندین فیلم و سریال دیگر با این عنوان ارائه شده است. انیمیشن «فیلم شاون گوسفند» که سال 2015 پخش شد؛ نامزد عنوان بهترین انیمیشن در اسکار 2016 شد اما جایزه ای کسب نکرد. آیا امسال در میان این همه انیمیشن پرطرفدار، شاون و دوستانش شانسی برای گرفتن اسکار دارند؟

9-جاسوس های نامحسوس (Spies in Disguise)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 6/8 از 10 (26180 رای)

جاسوس های نامحسوس در لیست بهترین انمیشن های 2019

تاریخ پخش: 13 سپتامبر

صداپیشه ها: ویل اسمیت، تام هالند، کارن گیلان، راشیدا جونز

خالق انیمیشن هایی مثل «عصر یخبندان» و «ریو» این بار یک داستان جاسوسی را به تصویر کشیده است.«جاسوس های نامحسوس»، بر اساس انیمیشن کوتاه «Pigeon: Impossible» از «لوکاس مارتل» است. در این انیمیشن، بهترین جاسوس دنیا که به یک کبوتر تبدیل شده است با کمک همکارش می خواهد دنیا را نجات دهد.

10-عروسک های زشت (UglyDolls)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 4/9 از 10 (5136 رای)

عروسک های زشت (UglyDolls) در بهترین انیمیشن های 2019

تاریخ پخش: 3 می

صداپیشه ها: کلی کلارکسون, نیک جوناس, پیت بول, اما رابرتس

شخصیت های این انیمیشن بر اساس عروسک هایی که «دیوید هوروِث» طراحی کرده ساخته شده اند و بیشتر صداپیشه های این انیمیشن موزیکال از خواننده های مطرح آمریکا هستند. در دنیایی که همه بچه ها به دنبال عروسک های بی نقص و زیبا هستند، عروسک هایی هم وجود دارند که نه تنها زیبا نیستند بلکه بیشتر آنها، نقصی در ظاهرشان دارند. اما این عروسک های زشت هم دوست دارند با وجود نقص هایشان دیده شوند و دوست داشته شوند.

11-پارک شگفت انگیز (Wonder Park)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 5/8 از 10 (9061 رای)

پارک شگفت انگیز ( Wonder Park) در لیست بهترین انیمیشن های 2019

تاریخ پخش: 15 مارس

صداپیشه ها: جنیفر گارنر, میلا کونیس, کن جیونگ, کنان تامپسون, بریانا دنسکی

دختری به نام «جون»، یک شهربازی پنهانی به نام «واندرلند» در اعماق جنگل پیدا می کند؛ این پارک پر از وسیله های جالب و حیوانات بامزه است. زمانی که «جون» متوجه می شود که این پارک حاصل تخیلات او است؛ تصمیم می گیرد با کمک حیوانات دوباره شگفتی را به پارک شگفت انگیز برگرداند. این انیمیشن امتیاز متوسطی از مردم دریافت کرده است.

12-لینک گمشده (Missing Link)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 6/7 از 10 (19575 رای)

لینک گمشده (Missing Link ) در بهترین انیمیشن های 2019

تاریخ پخش: 12 آپریل

صداپیشه ها: زویی سالدانا, هیو جکمن, زک گالیفیناکیس, اما تامپسون

سِر لیونل فراست، کاشف اسطوره ها و هیولاها است. او تصمیم دارد به شمال غرب آمریکا سفر کند تا وجود موجودی افسانه ای که عقیده دارد از اجداد ما انسان ها است را اثبات کند. در این سفر، «آقای لینک» که نوعی پاگنده است او را همراهی می کند تا بلکه او هم خویشاوندانش را پیدا کند. این انیمیشن امتیاز خوبی از مردم دریافت کرده است.

13-خانواده آدامز (The Addams Family)

معرفی بهترین انیمیشن ها

امتیاز : 5/8 از 10 (22487 رای)

بهترین انیمیشن های 2019/ خانواده آدامز (The Addams Family )

تاریخ پخش: 11 اکتبر

صداپیشه ها: کلویی گریس مورتز, شارلیز ترون, اسکار آیزاک, فین ولفهارد, السی فیشر, نیک کرول

شخصیت های این انیمیشن، برگرفته از کتاب داستان مصوری با همین نام، نوشته «چارلز آدامز» است و از آن چند فیلم سینمایی و بازی کامپیوتری ساخته شده است. اعضای این خانواده، هرکدام یک ویژگی خاص و ترسناک دارند و قرار است خود را برای مقابله با یک مجری تلویزیون آماده کنند.

14-فیلم-انیمیشن: علاالدین، دامبو و کاراگاه پیکاچو

معرفی بهترین انیمیشن ها

امسال غیر از انیمیشن «شیر شاه» که به صورت تماما فتورئالیستی است؛ انیمیشن هایی داریم که ترکیبی از تصاویر ساخته کامپیوتر و فیلم است.

علاالدین، بازسازی فیلم کارتونی محصول سال 1992 است. این بار بازیگرانی مثل: نائومی اسکات، منا مسعود و بیلی مگنوسن را داریم و غول چراغ جادو که به صورت جلوه های کامپیوتری ساخته شده با صدای ویل اسمیت است.

«کارآگاه پیکاچو» و «دامبو» هم مثل «علاالدین» فیلم سینمایی هستند که شخصیت های انیمیشنی دارد و امسال اکران می شوند.

دیگر انیمیشن هایی که تا آخر سال 2019 پخش خواهند شد

 

انیمشنی که اول ماه نوامبر اکران می شود؛ «Arctic Justice» است که تلاش حیوانات قطب شمال برای جلوگیری از ذوب شدن یخچال ها را به تصویر می کشد.

علاوه بر آن، انیمیشن سوپرقهرمانی «حکومت سوپرمن» که اوایل 2019 و در واقع سال گذشته اکران شده و برای طرفداران این ژانر مورد نسبتا مناسبی است. داستان از این قرار است که بعد از مرگ سوپرمن، عده ای در تلاش برای گرفتن جای او هستند.

انیمیشن «Abominable» هم 27 سپتامبر اکران می شود و درباره یک یتی است که باید پیش خانواده اش برود.

«پلی موبیل: فیلم» انیمیشن دیگری است که امسال در 22 نوامبر پخش خواهد شد و با شخصیت های لگویی پلی موبیل ساخته شده است.

علاوه بر اینها انیمیشن «کلاوس» هم قرار است امسال اکران شود اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست. داستان درباره یک پستچی است که به شهری یخ زده در شمال می رود و در آنجا بابانوئل را پیدا می کند که پنهان شده است. با توجه به خلاصه داستان، احتمالا زمانی نزدیک به کریسمس پخش شود.

همان طور که از تاریخ های اعلام شده مشخص است؛ تعدادی از این انیمیشن ها پخش شده اند و تعدادی دیگر به زودی اکران خواهند شد. پس می توانیم به دنیای جادویی انیمیشن ها برویم، ببینیم و لذت ببریم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *