معرفی فیلم ناجورها The Misfits 2021

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • 0
معرفی فیلم ناجورها The Misfits 2021

معرفی فیلم ناجورها The Misfits 2021 : در این نوشته به داستان فیلم The Misfits 2021 محصولی از رنی هارلین در موضوع اکشن پرداخته ایم . در تو مووی همراه ما باشید تا نگاهی به فیلم ناسازگار‌ها‌ بیاندازیم .

فیلم The Misfits 2021 سرگذشت ریچار پیس ، خلافکاری بنام است که به مجموعه ای از ناسازگار‌ها‌ ملحق می گردد . و قصه از جایی بالا می‌گیرد که قرار است همراه آن‌ها ، به سرقت مقدار فراوانی طلا‌ برود . این طلاها در زندانی از دبی محافظت می‌شوند . به این علت لوکیشن دوم فیلم شهر دبی می باشد .

فیلم ناسازگار‌ها‌ تولید سال ۲۰۲۱ ، در ژانر اکشن و ماجراجویی‌ تولید گشته است . امید است تمام داستان‌ در این سرقت همراه آن‌ها شویم ، با آن‌ها اضطراب بگیریم ، خوف کنیم و آشوب تمام وجود ما را فرا گیرد ، اما آنطور که دیده می گردد ، این فیلم در پیوستن به هدف خود خیلی عالی عمل نکرده و امتیاز‌ خیلی اندکی از سوی تماشاچیان و منتقدان گرفته است . روند فیلم بسیار کند‌ است و عرصه ها آن گونه‌ که بایستی خنده‌دار ، هیجان‌انگیز و یا اندوهمند نیستند .

معرفی فیلم ناجورها The Misfits 2021

معرفی فیلم ناجورها The Misfits 2021

 

ریچار پیس‌ که پس از یک سرقت به زندان محذوف بود ، در این زمان توسط امداد گروهی از بازداشتگاه فرار می‌کند . اما آن‌ها را نمی‌شناسد . چهار خلافکار که درپی ریچار ، برای اعمال یک دزدی کلان هستند . سرقتی که ظاهرا کلان است و قرار بوده است برای این ارتکاب به دبی بروند . اما از نخست همگی مسائل برجسته می‌شوند به جز خود سرقت . و شیوه گریز خیلی ساده ریچار از بازداشتگاه فوق امنیتی هم جای گفتگو دارد .

معرفی فیلم ناجورها The Misfits 2021

معرفی فیلم ناجورها The Misfits 2021

 

گروه ناسازگار‌ها‌ از خلافکارانی با اسم های : رینگو (با بازی نیک کنون) که از طبقه میلیونر جامعه می‌دزدد ، وایولت (با بازی جمی چانگ) دختری با مهارتهای مارشال آرت ، ویک (با بازی مایک آنجلو) که از بچگی درگیر جوش‌وخروش و منفجر کردن می باشد و یک شهزاده با ماهیت جعلی (با بازی‌ رامی جابر) ایجاد می گردد . این مجموعه در تلاش‌اند تا ریچار در این دزدی به آن‌ها بپیوندد .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *